19 April 2009

"Tak tuk tak tuk.."

Tak tuk tak tuk

7 comments:

  1. inanılmaz güzel, hangi programları kullanıyorsun? nolur fotoşop deme (:

    ReplyDelete
  2. hmm anlaşılan karakalem bir çoğu.. kuvvetli bilek, tebrik ederim (:

    ReplyDelete
  3. =) Merhaba, Photoshop kullanmadım hayır. Corel Painter programında tablet kullanarak çizdim.

    ReplyDelete
  4. sağ ol seyhan, ben de deniyim o programı o zaman. kolay mı zor mu kullanımı?

    ReplyDelete
  5. Yoo çok kolay, photoshop'a çok benziyor kullanım olarak ama tamamen resim çizmek için tasarlanmış bir program. Her türlü kağıt, kanvas dokusu, yağlı boyadan, pastel boyaya kadar boyalar var. Renk karıştırabileceğin paleti bile var =)

    ReplyDelete
  6. dün indirdim programı ama deli etti beni :S nasıl kullanıcamı çözemedim. hiç değilse temel özelliklerini bana anlatman mümkün mü? acı çekiyorum her programı açışımda :)

    ReplyDelete
  7. Buradan uzun olabilir ben sana mail atıcam en kısa zamanda :)

    ReplyDelete