01 May 2009

Düş-mek

Düş-mek

9 comments:

  1. harika. adı denge olmalıymış ama (:

    ReplyDelete
  2. =) dengeden biraz farklı bir anlamı var benim için o yüzden adı öyle. ama sen denge de diyebilirsin. =)

    ReplyDelete
  3. (: bnmde çizdiklerimin böyle isimleri var anlıyorum seni. bi daha söliim harika bir çalışma (:

    ReplyDelete
  4. Çok teşekkür ederim =) Senin çizdiklerin nerde. Baktım göremedim ben.

    ReplyDelete
  5. yayınlamıyorum, zaten çoğu kağıt üzerinde. :S

    ReplyDelete
  6. aa niye :)yayınlamalısın bence:)

    ReplyDelete
  7. ben olsaydım böyle yapardım demeyeceğim, saygısızlık olur bence sanata ama aşağıdaki karanlık bölgede bir yatak görüyorum sanki, sıcaklığı karaltı olarak düşmüş resme. resim de uyanmadan hemen önceki anını gösteriyor rüyanın. belki de en güzel anını.. güzel çalışma.

    ReplyDelete
  8. Yok yok saygısızlık olmaz hem sanat demişsiniz iyice utandım. Daha ben nerdeee sanat nerdeee:) Yorumunuz için cok tesekkur ederim.

    ReplyDelete