26 June 2009

Bilecik'ten

Lying Dog

Sunset

Old Singer Sewing Machine

Old Singer Sewing Machine

Old Singer Sewing Machine Old Singer Sewing Machine
Ananemin siyah boyalı, üzeri altın yaldızlı yazılar ve desenlerle süslü eski Singer dikiş makinasına çocukluğumdan beri hayranım. Bilecik'e gittiğimde, şu anda teyzemin kullandığı makinanın hemen fotoğraflarını çektim. Eskiden, ananemin Kuzguncuk Paşalimanı'ndaki eski evinin loş arka odasında durduğunu hatırlıyorum..

Ekleme: Bu arada fotoğraflara isim yazmaktan hiç hoşlanmadığım için dokunmadım. Köşesine hazır bir el yazısı fontuyla isim yazılmış fotoğraflar beni öldürüyor.. Altına imza atacak kadar iyi fotoğraf çekebilecek yetkinlikte de hissetmiyorum orası ayrı. =)


Close-ups from my grandmother's antique Singer sewing machine. I admired it since my childhood.

2 comments:

  1. Geveze kızımın :)(blan) in eski neşesi kalmadı..
    :(

    ReplyDelete
  2. Evet bir sakinlik çökmüş hayvancağıza..=(

    ReplyDelete