16 June 2009

Eskiden 2

El İzleri
Bugün eski resim çantalarını karıştırırken bir süredir aradığım anaokulu resimlerimi buldum. Bu üstteki çok hoşuma gitti, ellerim ne kadar da ufakmış =) Tabi siz resim gerçek boyutunda olmadığından anlayamayabilirsiniz ama elimi üstlerine koyduğum zaman iki katına yakın oluyor. Yıl 1991, yaş 5.

Anaokulunu 1992 yazında 5 yıldızlarla bitirip, Eylül ayında ilkokula başladım. Bir önceki yolladığım çocukluk resmim de okuma-yazmayı ilk söktüğüm vakite denk geliyor.

My handprints from the year 1991. I was 5 and going to a preschool then. When compared, my hands are double the size of these.


Lamb Postcard
1989'da, ben 3 yaşındayken dayım Yeni Zelanda'dan bana bu kartı atmıştı. Kartın arkasında anlattığına göre oralarda heryerde kuzu varmış. Kuzular biraz daha büyüyünce kuyrukları kesiliyormuş çünkü popoları kurtlanırmış =)) Hiç kuyruklu koyun yokmuş =)

Bu arada artık fotoğraf makinem seyahatten geri geldi; yani burada ara sıra fotoğraf da görebilirsiniz. Çizittirik'e sadece karakalem eskizlerimi koyacağım diye başlamıştım ama sonra renkler de karıştı işin içine. Sonra kısa kısa yazılar, bundan sonra da fotoğraflar.. Daha neler girecek bilemiyorum ama çok fazla karıştırmamak için özen göstereceğim.


This is a postcard from my uncle in New Zealand, sent in 1989 when I was only three. On the back of the card it tells; the lamb population is higher than of humans in NZ and they're literally everywhere. Also, their tails are cut off when they grow older, because their butts get infested with worms. =))

By the way, I changed my mind about the stuff I publish on Çizittirik and decided to be more liberal with content variety. Since my Nikon is back from its one-month holiday, I might post some pictures once in a while.

3 comments:

  1. Tr'deki kuzuların kıçları kurtlu demek.Avustralyalı işi biliyor :D

    ReplyDelete
  2. Giderek tadına doyum olmaz bir blog oluyor, Seyhan. (:

    ReplyDelete
  3. @Kalibre; Hehe ordaki koyunların cinsi farklı ama sanırsam, şu tüy yumağı gibi olanlardan =))

    @SarhoşKedi; Yıppiiiee, teşekkür ederim =)) Sürekli birşeyler çıkıyor; aa bunu da yazayım, bunu da göstereyim diyorum hep. Esnek olayım bari artık dedim ben de.

    ReplyDelete