20 March 2011

Parçalı Bulutlu


Blogspot yasağının kaldırılmasına yönelik karar verildi ancak hala internet servis sağlayıcılarına tebliğ edilmediği için ulaşım sorunu devam ediyor(du). Ben şu an nasıl olduğunu anlamadım ama Blogger kontrol panelini açabildim, açmışken de hemen birşeyler göndereyim dedim.

Yasağın biz tepki verdik diye geri atılan bir adımla kalkmadığını bilin isterim; birşey değişmedi, sadece itiraz edildi, kapatmaya sebep olan blogların silinmiş olduğu ispat edildi ve yasak kalktı.. ancak tekrar yasaklanmayacağının garantisi yok. Çünkü ne yasa, ne de kafalar değişti. Gelişmeleri şuradan takip ediyorum, lütfen siz de olayların iç yüzünü görmek için baştan sona okuyun.

"Eü eü yasak kalktı" diye sevinip olan biteni hemen unutanlara da sevgiler...

No comments:

Post a Comment