10 January 2012

"Savaşçı kadın çizmeliyim" dönemi

2002-2004 arasında "sürekli çıplak savaşçı kadın çizme hastalığı"na yakalanmıştım (o dönem okulda RPG oynamamızla da alakalı olabilir), bütün defterlerim Valkyrieler, elfler, yer yer half-elfler, zırhlar, silahlar vs ile doluydu. Sonra Diablo 2 oynamaya başladım (biraz gecikmeyle), bu sefer de assassin ve rogue, amazon çizme takıntısı baş gösterdi. O dönemden bulduğum bazı skeçler:




Bunlardan sonra gelen de bir "sürekli striptizci çizmeliyim dönemi" var ki onları paylaşıp bloga "içerik uyarısı" ekletmeye gerek yok. Şu an yaptığım işle arada ışık yılı mesafe var denebilir =)

5 comments:

  1. En alttaki çizim çok başarılı,
    ayaklarda ve koltuktaki taramalar da öyle,
    sadece o pozisyonda şeylerin az daha rahat şekilde aşağı doğru salınması gerekir gibi duruyor.

    ReplyDelete
  2. Teşekkür ederim, bunları çizeli 8 sene olmuş, şimdi bakınca ben de hataları görüyorum ancak o zamanlar daha rahatmışım. Tamamen referanssız, hayalden çiziyordum. Şimdi biraz daha tutuklaştım sanırım =)

    ReplyDelete
  3. Benim de 3. çizim hoşuma gitti.Aslında bu tarz çizimleri güncelleyip yeniden yayınlayabilirsin.Daha fazla silah,zırh falan harika olurdu.Ya da modern savaşçı kadınlar çizebilirsin.Modern silahlar vs. İronWoman misali :))))

    ReplyDelete
  4. Kedi yavruları, hayvancıklar ve fırından yeni çıkmış pide çiz bence:) hehe. Bu tarz şeyleri ilk gençliğinde yapan insanlar sonra daha kavramsal ya da sevimli şeylere yöneliyor. Aynı zamanında metal müziğin en ağırını dinlerken şimdi jazz'a aşık olmam gibi.

    ReplyDelete
  5. Diablo 3 çıkınca bir ihtimal geri dönüş olabilir gibi =) Ama bu da ayrı bir tür, sürekli fantastik çizenler de var (bkz Peter Meseldzija, kendisine tapıyoruz tabi ki, zaten en son Diablo 3 kitabı için çizmiş!!) Ben de bazen Sodom ya da Artillery dinleyip 20 dakika sonra dayanamayıp Chopin'e dönüyorum. Birkaç ay idare ediyor =D

    ReplyDelete