11 August 2013

Dönem Dizileri

Herhangi bir İngiliz dönem dizisi seçip, hoşuma giden sahnelerde durdurup çizmeye başladım. Ne kadar zevk aldığımı tarif edemem. Özellikle saç modellerine çizmek çok eğlenceli. Bu arada karakalem desen tekniğim gerilemeye başlamış, elimi açmaya çalışıyorum. Yeni masama uygun bir adet çizim sandalyesi (bu da neyse, drafting stool diyeyim anlayın) alayım buraları 50x70lerle dolduracağımmmm hmpfss!!

Helen & Gilbert (The Tenant of Wildfell Hall)

Cynthia (Wives and Daughters)

Charlotte Lucas (Pride & Prejudice)

Mr. Collins (Pride & Prejudice)

Lizzy & Mr. Wickham (Pride & Prejudice)

Lizzy (Pride & Prejudice)

Çok daha önceden karaladığım farklı tarzda P&P eskizleri:

Colonel Fitzwilliam

Lizzy

Lady Catherine de Bourgh

2 comments:

  1. Hakikaten durmuş elin :))) hep hayalimdir oturduğum yerde her an karalayarak birşeyler çıkarmak. Senin çizimlerine baktıkça hafif kıskanıyorum :)))şaka tabiki çalışmalarını zevkle takip ediyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederiim ^^ Elimin yavaşladığını hissediyorum çünkü daha tutuk çizmeye başlamışım eskiye oranla, bir de slgiye ihtiyaç duymak büyük bir gösterge benim için. :)

      Delete