24 November 2009

Süpürge cadısı ve diğerleri



Sabah annemin emirleri doğrultusunda evi süpürürken, bari sıkılmayayım diye kulaklıklarımı taktım ve sesi sona getirdim. Tabi süpürge yapmak yerine dans ettiğimi annem farkedince hortumu elimden çekip aldı ben de başına pineklediğim bilgisayarıma geri döndüm. Ondan sonra da bu yukarıda gördüğünüz süpürgeli "pin-up"vari hatuncağız çıktı ortaya.

I was vacuuming the house this morning, with my headphones on (as usual). It was not long before mom took over after seeing me dancing rather than cleaning.




Sonra, karalama yaparken de bunlar çıktı. Hepsi Corel Painter 11'de 5 no.lu Sketching Pencil ile çizildi.

4 comments:

  1. arkadaşa demiştim, bize bi temizlikçi şart.. hele böylesi :)

    ReplyDelete
  2. bak seni zilli demek temizliği bırakıp dansa koyuldun :) he he..

    ReplyDelete
  3. yapılan son açıklamalara göre seyhan'ın zilli olmadığı ortaya çıktı. kayıtlara böyle geçilsin, bu böyle bilinsin ve inanılsın istiyorum..

    ReplyDelete