10 July 2011

Göç Vakti


Sıcak ülkelere göçme vaktim geldi çattı; oldukça uzun bir süre Bodrum dolaylarında olacağım. Tek isteğim sessiz sakin bir köşede kitap okuyup bol bol resim yapmak. Bu arada çalışmaya da devam edeceğim. Bu sene internetim de olacağı için blogu daha sık güncelleyebilmeyi umuyorum.

Diploma projesi bittikten sonra skeç defterlerini bir süre elimden bıraktım, yaratıcı anlamda şarjım resmen bitmişti. O yüzden biraz deniz, biraz gökyüzü, biraz yeşillik görüp durulmaya ve esin almaya ihtiyacım var.

Yakında görüşmek üzere..

Not: Projeden geçtim.

2 comments:

  1. AnonymousJuly 10, 2011

    İyi tatiller o zaman.Resim yapamıyoruz ama güzel resimleri seyretmeyi seviyoruz.O yüzden resim bekliyoruz :)
    Hatta tebrikler :)

    ReplyDelete
  2. bu arada;

    "Ben bir anneyim.." yazımızla, grafik tasarımımızla, müzik seçimimizle "Asahhara - Profösör" olarak dostluğumuzu daha da pekiştirmiş bulunmaktayız. Bu yazımız her ikimizin de sayfasında sevgili blogdaşlarımızla paylaşaım için yayınlanmaktadır.

    Bir türk kahvesi yorgunluğumuzu alır düşüncesindeyiz. Sevgi ve saygıyla sayfalarımızda bekleriz.

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    ReplyDelete