07 December 2009

Çalışma Alanı

Çizerler, tasarımcılar felan çok severler böyle çalıştıkları ortamı, masalarını (hatta bilgisayarlarının masaüstlerini) göstermeyi. "Bakın ben de bu vaaar, siz de var mıı" kıvamına gelince tatsız olur gerçi ama eğlencelidir, şahsen ben çok severim bakmasını.

Bu seferlik bilgisayar masasında görülecek pek birşey yok çünkü annem odamı toplamış =)) Normalde bilgisayar masam, mobil mutfak-ofis karışımı birşey oluyor (çay bardakları, fincanlar, nutella, şeker, kola kutuları, boş tepsiler, tarak, tırnak makası, kalemler, kağıtlar, kitaplar...).




Bu da oyuncak rafı.. Aslan sansürlü farkettiyseniz =P


Bu da çizim masam; kendisi aynı zamanda ışıklı masa ama o özelliğini pek kullanmıyorum. Fotoğrafı, çekmeyi umduğum animasyonun dersin hocası tarafından istenen storyboardlarını yapmaya çalışırken çektiydim. Bilerek oraya sermedim yani o kağıtları =P

Böyle işte.

5 comments:

  1. Çok sevdim:) Ben de severim çalışma alanlarını dikizlemeyi:) Ben de yayınlamak istiyorum blogumda, mac'im yok ama.. ;))

    ReplyDelete
  2. Ne yalan söyliyeyim benim en çok bilgisayar hoşuma gitti..:)))

    ReplyDelete
  3. Beğendiğinize sevindim=) Tüm elektronik alet edevatını sergileyen görgüsüzler gibi olmak istemedim ama bilgisayarımı ben de seviyorum ne yalan söyleyeyim =)

    ReplyDelete
  4. Reader'da sadece oyuncaklarin oldugu ikinci fotograf vardi, "bu seferlik bilgisayar masasında görülecek pek birşey yok çünkü annem odamı toplamış" yazan kismi okuyunca "yine de koysaydi ya, olsun toplu olsun alla allaa" filan demistim. Meger zaten varmis, reader'da gorunmuyormus :)

    Her odaya bir Firat takvimi!1

    ReplyDelete
  5. @meren =)))) Görülecek birşey yok zaten yazıp fotoğrafı koymamak da baya komik olurdu. Çok güldüm =))) Fırat takvimini bulana kadar da marketteki bütün Uykusuzları açıp bakmıştım=)

    ReplyDelete