28 December 2009

Şirin Şeyler

5-6 ay öncesine kadar elime her kalem aldığımda omurgası kırık kadınlar, kesilip kadehe atılan yüzük parmakları vs gibi şeyler çizerken, ne olduysa, özellikle de Bodrum tatilinden sonra birden kendimi sürekli sevimli tavşanlar, gülüp oynayan çocuklar çizerken buldum. Son üç aydır çocuklar için masal resimlendiriyor olmamın da etkisi bir nebze vardır elbet, ancak, her akşam uyumadan önce yatakta eskiz defterime sürekli olarak kız çocukları, sincaplar felan çizmemi ben yadırgıyorum. Hayır bir de aşırı mutlu oluyorum böyle kıkırdıyorum felan çizerken =))






3 comments:

  1. Çok güzeller ya. Ben de bu aralar ne çizersem çizeyim hepsi çok çirkin oluyor. Ya da eğik bükük... Doktor, ölecek miyim? :D

    ReplyDelete
  2. Ne garip bu yazıyı yazıp yolladığımın üzerinden 24 saat geçmeden öyle boktan şeyler oldu ki şu an bunlara bakıp "bu ne be" diyorum.. Gitti gülmek kıkırdamak felan.

    ReplyDelete
  3. LOVE the stripped umbrella and tights. The red in contrast with the pale blue is a winning color combination!

    ReplyDelete